TUŃCZYK Z WARZYWAMI

Tuńczyk z warzywami to bajecznie proste, szybkie i zdrowe danie, które naprawdę „robi się samo” ;) Tuńczyk zawiera kwasy omega-3, dostarcza witamin D3, B12, PP, potasu i fosforu oraz jest doskonałym źródłem białka. Zaś dzięki mrożeniu warzyw nie pozbawiamy ich cennych wartości odżywczych i witamin, dlatego owe danie możemy bez problemu przygotować o dowolnej porze roku.

 

Poziom trudności: bardzo łatwe

Czas wykonania: ok. 15 min

Porcje: 4

 

SKŁADNIKI:

  • 2 puszki tuńczyka
  • 1 większe opakowanie mrożonej mieszanki warzywnej (ok. 750 g)
  • Olej do smażenia (rzepakowy, kokosowy bądź inny)
  • Sól, pieprz, ulubione przyprawy (u mnie zioła prowansalskie)

 

Na patelni rozgrzewamy olej, smażymy warzywa do miękkości według przepisu na opakowaniu, często mieszamy by nie przypalić. Oczywiście gotową mieszankę można też ugotować i odcedzić, wtedy jest jeszcze zdrowiej ;) Następnie dodajemy odsączonego z zalewy tuńczyka, całość mieszamy i doprawiamy do smaku.

 

Smacznego!

POBIERZ PRZEPIS

Tuńczyk z warzywamiSkładniki użyte do przygotowania dania: tuńczyk i mieszanka warzyw kupiona w Biedronce, olej kokosowy w sklepie ze zdrową żywnościąTuńczyk z warzywami
Tuńczyk z warzywamiJak widać tuńczyk z warzywami jest bardzo prosty w przygotowaniu i nawet początkujący kucharz powinien sobie poradzić :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.